Често задавани въпроси Timedix

1. Часовниците оригинални ли са?

Да, всички продукти са 100% оригинални.

2. Как става поръчката?

Поръчка може да бъде направена през самия сайт, като се попълнят детайлите за доставка в страницата на Плащане. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timedix.com или на телефон: 0877147157. Също така, може да поръчате във Facebook страницата ни.

3. Какво означава състояние на часовника?

Timedix е компания, която продава ликвидационна стока и поради тази причина имаме продукти с различни състояния. Имаме 4 главни състояния: Нов, Като Нов, В много добро състояние и В добро състояние.

  • Чисто нов продукт в перфектно състояние и в оригинална кутийка
  • Артикул в състояние „като нов“ е продаван от Timedix в перфектно състояние, без забележки по часовника, но състоянието на опаковката (кутията) не отговаря на стандартите на Timedix за нов продукт. Продукти с минимални дефекти по опаковката (кутията) са квалифицирани “като нови“.
  • Продуктът може да има минимални повърхностни забележки или дефекти. В по-голям част от те са незабележими с просто око, има съвсем леки следи от употреба, или оригиналната опаковката (кутията) е била заменена (или липсваща), за да предпази продукта по-добре, ние ги поставяме в категория „в много добро състояние“. Всички продукти в категория „в много добро състояние“ са инспектирани от професионален часовникар и са в напълно работещо състояние.
  • Ако даден продукт има сравнително големи повърхностни забележки или дефекти и/или липсват части, ние поставяме етикета за състояние „добро“. Възможно е оригиналната опаковка (кутия) да е заменена или да липсва.

4. Как да се провери дали часовникът има кутия?

Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Спецификация.

5. Има ли опция за закупуване на кредит?

Да, на кредит могат да бъдат закупени продукти над 150лв.

6. Кои са начините на плащане?

Може да платите с Наложен Платеж, по Банков Път, чрез PayPal, на кредит с UniCredit Bulbank или Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Bitcoin Cash (Coinbase).

7. Доставката с кои куриери се извършва и за колко време?

Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техни офиси и до адрес на клиента. Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.

8. Има ли реален магазин, където може да се види и премери продукта?

За момента нямаме реален магазин и продаваме нашите продукти само онлайн. Поради тази причина предоставяме на клиентите си опцията за Преглед и тест преди да заплатят за продукта. Така може да сте сигурни, че часовникът отговаря на вашите изисквания.

9. Кога ще бъде наличен даден модел?

Не можем да кажем със точност кога даден модел ще бъде отново наличен на сайта ни. Но може да използвате опцията “Уведоми ме като пристигне”, в която трябва да оставите своите детайли и при получаване на модела вие ще бъдете автоматично уведомени по имейл.

10. Какво означава водоустойчивост?

Водоустойчивостта на часовниците се класифицира при лабораторни тестове за издръжливост на налягане, проведени от плувец или гмуркач, стоящ неподвижно при даденото налягане. Водоустойчивостта на часовника не може да бъде гарантирана завинаги. Тя може да се повлияе от остаряване на уплътненията или от случаен удар на завинтващата се коронка.

  • 3 АТМ / 3 Bar / 30m - Случайно намокряне (напръскване, дъжд и др.).
  • 5 АТМ / 5 Bar / 50m - Плуване в басейн, къпане в баня, риболов.
  • 10 АТМ / 10 Bar / 100m - Плуване в море (солена вода), подводно плуване, гмуркане с шнорхел.
  • 20 АТМ / 20 Bar / 200m - Плуване, гмуркане със шнорхел, гмуркане с бутилка с кислород, всякакви водни спортове.
  • Над 30 АТМ / 30 Bar / 300m - Гмуркане с бутилка кислород.

11. Може ли да се поръча каишка за определен модел?

Можем да ви предложим само и единствено наличните каишки, качени на сайта. Каишки за други модели не можем да ви предоставим.

12. Какво означава 1+1 година гаранция?

Гаранцията е за срок от 1 година, от датата на получаване на часовника. Тази гаранция е към нашия онлайн магазин. Ако желаете може да добавите опцията за 2 години гаранция, която се заплаща допълнително на цена от 9,78лв.

13. Как се разбира дали даден модел е наличен?

Наличността на всички часовници е посочена в самата продуктова страница на модела, точно над бутона “Поръчай”.

14. Какво означава Пазарна цена?

Пазарна цена означава цената, на която се продава продуктът на други онлайн магазини в България или други интернационални сайтове. Това е средна цена от всички тези източници. Така може да видите колко спестявате, ако направите поръчка от нашия сайт.

15. Колко струва доставката?

Доставката на всяка поръчка над 100 лева е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лева, цената на доставката е 4 лева.

16. Мога ли да върна закупен продукт?

Връщане на закупена стока може бъде направена в рамките на 14 календарни дни след получаване на поръчката. Стоката трябва да бъде във вида, в който сте я получили, с кутията си (ако е имало такава), гаранцията и касовия бон. Ако продукта не отговаря на някои от посочените условия връщането може да бъде отказано.

17. Мога ли да заменя закупен продукт?

Да, замяна може да бъде направена след предварителна връзка с нас, като посочите желания от вас модел. След това трябва да изпратите вече закупения часовник и след това ние ще ви изпратим новия модел за замяната. Ако заменения часовник е по-евтин, ще ви възстановим разликата. Ако е по-скъп, ще ви го изпратим с наложен платеж.

18. Има ли преглед и тест към доставката?

Да, опцията за преглед и тест е винаги включена към доставката на всеки един артикул, изпратен от нас.