Често задавани въпроси

  1. Часовниците в сайта оригинални ли са?

    Да! Всички продукти в сайта са 100% оригинални, с гарантиран произход и доказано качество, без изключения и компромиси.

  2. Каква е разликата в качеството на часовниците във всяка от категориите?

    Качеството зависи от това, в какво състояние е всеки аксесоар. Всички продукти в сайта са 100 % оригинални и с доказан произход. Всеки от нашите часовници е с доказан произход и сертификат, който гарантира качеството им., зависимост от избора на категория :

    • „Нов“ - в отлично състояние в оригинална кутийка, няма дефекти, драскотини или повърхностни забележки.
    • „Като нов“ - в перфектно състояние, без забележки по часовника, но състоянието на опаковката (кутията) не отговаря на стандартите на Timedix за нов продукт.
    • „В много добро състояние“ - има минимални повърхностни забележки или дефекти в по-голям част от незаблежима с порсто око, има съвсем леки следи от употреба, или оригиналната опаковката (кутията) е била заменена (или липсваща), за да предпази продукта по-добре, ние ги поставяме в категория „в много добро състояние“.
    • „В добро състояние“ - има сравнително големи повърхностни забележки или дефекти и/или липсват части, ние поставяме етикета за състояние „добро“. Възможно е оригиналната опаковка (кутия) да е заменена или да липсва.
    • „Употребявани – приемливо състояние“ - има следи от употреба, включително надрасквания, вдлъбнатини или други естетически проблеми. Те са представени са описания за качество и възможни дефекти или повърхностни забележки.
  3. За колко време ще пристигне поръчката ми?

    Срока на доставка е от 1 до 3 работни дни, след приемане на поръчката, в зависимост от населеното място. Спедиторската фирма, която се грижи за вашите поръчки е Еконт.

    Ако направите поръчка преди 16.00 часа, тя обикновено пристига на следващия работен ден.

    Ако в поръчката ви има аксесоари със статус „Pre-order”, тя ще бъде изпълнена в рамките на 2 до 5 работни дни.

  4. Направих поръчка, но не получих имейл на електронната ми поща. Поръчката ми приета ли е успешно?

    Не! Ако не сте получили автоматичен имейл на електронната ви поща, то това значи, че не сте успели да завършите успешно вашата поръчка. Това, което трябва да направите, е да се върнете в сайта, да следвате стъпките и да потвърдите поръчката. За да финализирате поръчката трябва само да маркирате, че сте съгласни с "Общи условия за ползване" и да натиснете "Потвърди поръчката".След като вашата поръчка е приета успешно, ще получите автоматичен email с потвърждение от нас.

  5. Мога ли да върна/заменя закупена стока и в какъв срок от време става това?

    • Да, можете, но има определени условия за това! Връщането на закупена стока от сайта на Timedix е възможно САМО в рамките на 14 календарни дни след получаване на поръчката. Може да изпратите желаната стока завръщане до офис на Еконт в Плевен, ул. Сан Стефано 31Б, 5812, като разходите по доставката не се покриват от Timedix.
    • 100% възстановяване на парите се извършава по банков път, след като стоката бъде върната със стокова разписка (касова бележка) и проверена от наш служител, само при условие, че не е нарушен търговския вид или целостта на стоката (разкъсана опаковка, премахнати етикети и други), в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.
    • В случай, че плащането е направено с банкова карта, Възстановяването на сумата се извършва чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането, в срок от 7 дни.
    • При констатация на нарушен търговски вид или следи от употреба, ще бъде предоставена частична компенсация.
    • При липса на предварително уведомяване за връщане на стока, Timedix запазва правото си да откаже рекламация.
    • При спор, който не може да бъде решен съвместно с нашия онлайн магазин, може да се обърнете към сайта на ОРС.
    • Замени на продукти се изпращат само до офиси на Еконт в страната, като доставката се покрива от Timedix.